Att vara ensam är frustrerande

Det är kvällar som denna som jag känner mig mest rastlös. När Emelie har åkt hem (det här året kommer att ta lång tid) och jag redan har gjort, samt kollat allt jag vill för kvällen. När man inte har några osedda avsnitt av en serie (okej, har tusentals, men ingenting som jag vill se för tillfället), det inte är något vettigt på tv och det är alldeles för sent för att städa.

Okej, jag kan spela Wii (vilket jag även tror att jag ska göra) men annars så har jag inte så mycket annat att tänka på. Jag är sämst på att vara själv på kvällarna. Att inte ha någon att prata med suger jävligt mycket kan jag säga er. Så för tillfället sitter jag bara och lyssnar på bra musik. Dock är inte det tillräckligt tillfredsställande då man blir trött av att bara sitta still som en sten och lyssna. Jag har alldeles för svårt att sitta still.

Jag vill göra något! Och med något menar jag verkligen inte något ansträngande. Men att vara ensam kan vara skönt ibland, men det är så frustrerande nästan hela tiden. Tycker inte om det över huvud taget.

Längtar till serierna kommer igång igen så att man har något att göra ensamma kvällar som denna.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0