Ärenden som inte är något vidare, men måste göras

Idag har jag/vi hunnit en hel del faktiskt. Jag har strykit fem punkter på min "att göra"-lista i alla fall. Emelie strök tre kanske. Men då har vi hunnit göra sådana jobbiga ärenden. Som att gå till banken och ringa jobbiga samtal. Nu är det nästan bara allt roligt kvar! Förutom städandet då.. Började bara lite smått idag, plockade ihop lite grand (märks knappt någon skillnad). Men imorgon! Då måste jag ta itu med det eftersom att jag jobbar på fredag och i helgen så är det tvätt och packning som gäller.

Men allt det här känns egentligen ganska oväsentligt när man vet att vi kommer att spendera två helt underbara veckor vid underbara medelhavet.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0