Sommaren är på väg!

Igår köpte jag årets första bikini och det firar självklart moder jord med snö idag! Egentligen har jag inte så mycket emot att det snöar idag. Fastän det är idag vi ska fira att vintern äntligen är slut. För jag kommer ändå inte fira då jag slutar halv elva ikväll. Efter det blir det en lugn kväll tillsammans med min lillebror. Alltså inte ens en majbrasa för min del i år.

Och på tal om valborg så är det precis ett år sedan nu som jag såg London med egna ögon för sista gången. Tragiskt men sant. Och vad som är ännu värre är att jag tror inte ens att jag har varit någonstans sedan dess. Förutom några vistelser på sjukhuset i Umeå och en shoppingtur i Luleå med Emelie i december, så är det så gott som allt. Inga större äventyr alltså. Börjar kanske bli dags för stockholm snart? Eller vad säger du, Agnes?

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0