Iron Man 2

Som ni kanske redan vet så såg jag Iron Man 2 igår. Och den ägde så jävla hårt! Satt med världens leende hela filmen och det berodde inte bara på att jag var helt sjuk i huvudet igår. Jag fick världens flipp innan bion nämligen.. Skrattade åt allt och inget, gjorde fula läten och grimaser och var allmänt ful. Istället för Karolina började jag gråta när hon fick en affisch, bara för att jag blev så galet glad för hennes skull. Dock låter det ganska typiskt mig måste jag erkänna.

Men pengarna var i alla fall värt det och kommer mest troligt att köpa den när den kommer ut också. Har ju ettan så!


Kommentarer
Postat av: Sam

JA DEN PRYDER MIN VÄGG SÅ FINT

2010-04-30 @ 13:03:01

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0