I-landsproblem

Idag har jag inte hunnit med så mycket som jag hade velat säga att jag har gjort. Hade sovfrämmande som bestod utav André, Emelie och Jenny. Vi tittade på disneyfilmer (Mästerdetektiven Bazil, Micke & Molle, Anastasia som i för sig inte är Disney, men nästintill), men jag sov mest hela tiden. Har läst ut en bok plus att mamma och Lillan var förbi. Sen var det bara att släpa sig iväg till jobbet.

Jobbade från tre till elva. Dock var det så mycket folk så det var ganska mycket att fixa efter stängning utöver städningen som är obligatorisk på lördagar, så jag började cykla hemåt först där kring tjugo över elva. Efter det har jag bara suttit vid min dator. Jag förstår verkligen inte hur det är meningen att jag ska kunna överleva med den här. Det är så seg i jämförelse med Andrés så det är inte ens roligt. Och det är verkligen inte roligt hur snabbt man vänjer sig vid en bärbar. Hur ska jag nu orka titta igenom mina serier, nu när jag inte längre kan ligga i sängen och se dem? I-landsproblem!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0