Hårboll

Har sett klart Bones nu. Eller klart och klart, jag har sett alla avsnitt som har visats hittills. Och om jag ska vara ärlig så kunde jag inte ha valt en bättre tidpunkt att se serien. Det sista avsnittet som jag såg var det perfekta avslutet på en långkörare som Bones har varit för mig de senaste två veckorna. Nu kommer jag lätt kunna nöja mig med endast ett avsnitt i veckan. Utan någon jobbig tyngd i mitt bröst.

Nu däremot håller jag på att se i kapp mig på de serier jag har försumat de här två veckorna. Måste bara säga att jag dör när det gäller Greek och Gossip Girl! Och Life Unexpected, vill se nästa avsnitt nu! Så får man ju inte heller glömma 90210.. Man ska inte sätta sig själv i klistret alldeles för mycket, Naomi.

Just ja. Jag tänkte inte göra det här inlägget till ett serieinlägg. Tänkte bara säga att jag lever och mår bra. Har njutit av att träffa Snuttan och Olivia i helgen. Har ätit på Thai Garden för första gången utan att må illa! Och satan vad småbarn växer snabbt.

Kommentarer
Postat av: Anonym

Du måste länka alla Greekavsnitt jag missat!!!!!!1111111111111111

2010-04-12 @ 19:16:17

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0