Grattis min lilla honungsblomma, 19 år och okysst!

 

Idag (jag har inte sovit än) så fyller den lila spermien hela nitton år. Tyvärr kan jag inte fira detta med henne så därför delade jag av mig av ett fint födelsedagsrim på facebook istället. Så tänkte även dela med mig av det här så det överlever hennes raderar-besatthet..

 

Jag minns det som igår
kanske är det för att det är vår
Vi på trappen satte oss
istället för att skaka rumpan loss
För det är det är så man gör om man är vi
Skiter i regler och ropar LEVI'
Med detta vill jag säga at...t du är en fis
och det är min rätt att säga detta givetvis
GRATTIS kan jag önska dig varje dag
men inte idag då vi inte är vårt lag
Så därför väntar jag till vi ses
så vi inte bryter vår tradition din mes!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0