Who needs air

Ska snart fara iväg till staden för att möta upp med Emelie och Jenny samt möjligtvis papi?
Jag dealade med pappa igår! Han vill ha igen en tröja som jag tvingade han att ge mig för något år sedan. Jag använder kanske den en gång om året högst, men eftersom att tröjan är dyr så vill jag inte bara ge tillbaka den! Så han gick med på att jag skulle få två tröjor i utbyte :) Tror jag vet vilka det blir också, om det nu blir av vill säga.

Igår gick jag och Karolina och åt på Adana Kebab Bar när jag slutade arbeta. GOTT! Det har inte blivit att äta ute så mycket på sistonde, då jag försöker spara pengar och mamma ändå lagar mat. Men ibland ska man ändå kunna unna sig!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0