Serier

Har fixat lite grand nu, som bland annat målat naglarna (inklusive tå) och bäddat sängen. Dammsugit soffan och golvet har jag också hunnit med.

Annars sitter jag här och tänker på vilken serie jag ska börja se nu? Jag får alltid en tomhets känsla när jag har sett klart en serie.. Men jag har i alla fall en lista med olika serier på datorn. De det lutar mot nu är Glee, The vampire diaries och 10 things i hate about you. Eller så ser jag helt enkelt ikapp mig på Heroes (slutade se efter säsong 2), Lost (slutade se efter säsong 4, när ön ni-vet) eller Prisonbreak (har kvar de sista sex-sju avsnitten). Beslutsångest är alltid lika jobbigt! Speciellt när tiden inte räcker till för att hinna se allt? I alla fall inte den närmsta veckan, plus att det alltid kommer nya serier som även de hamnar på listan?
Just ja! Nu kom jag på att Merlin skulle börja om någon av de här dagarna, ska ta och titta upp om det nya avsnittet har kommit upp. I sådana fall blir det nog att se det.
Update. Merlin börjar först 19 september, attans.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0