Play my music

MUSIC'S IN MY SOUL, I CAN HEAR IT EVERY DAY EVERY NIGHT

Har precis duschat. Tänkte fara lite tidigare till stan för att kolla en sak. Vad får ni veta senare om det blir av!
Igår kände jag mig duktig. När jag uppdaterade att jag tänkte hitta på något eget recept innehållandes havregryn var jag grymt sugen på att testa blanda havregryn, smör, vaniljsocker och testa peta in det i ugnen. Men jag höll mig! Istället ställde jag mig och diskade samt lade mig i soffan och läste hundra sidor av När jag hör din röst (ja, jag har börjat ge twilight en chans) innan mamma och André kom hem. På tal om dem så ska de sova borta i natt fram till på söndag! I'm a happy girl in a happy, happy world! Så ihelgen ska det NJUTAS!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0