Kylemonkey

Igår var jag över till Jackie för att titta på Idol med hon och Angelica. Efter Idol började vi titta på YouTube-klipp. Självklart var jag ju tvungen att visa en av mina favoriter!


Kylemonkey ♥

Förresten så har jag löpt 17 filmer, 1 säsong av en serie (OTH5), ett Wii-spel i sommar (sen jag flyttade). Och jag har inte heller betalat så mycket för allt detta: Omkring 1400:- tror jag det var mamma sa. Utöver detta har jag köpt 5 böcker och massa kläder samt saker till lägenheten! Vill inte räkna ut hur mycket pengar jag egentligen har lagt ut på allting tillsammans, haha.

Kommentarer
Postat av: jackie

HAHA asgarva till denna, han var fan bra men fick ett gott skratt;P

2009-09-10 @ 17:32:47
URL: http://jacquelinepihl.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0