Deuce

Alltså jag vet fortfarande att jag är sämst på att uppdatera at the moment, men det är sådant man får leva med.

Planerna inför helgen är att jag imorgon kväll ska hänga med Karolina och Emma. På lördag ska jag kanske fara till Emelie (har ju fortfarande inte sett var det är hon har flyttat). Så häng i Öjebyn lär bli nice, har ju inte varit där på aslänge nu?

BTW, jag är fortfarande astaggad på att fara och se HU... Måste bara tänka ut hur mycket pengar jag kommer att behöva vara tvungen att spara och om jag har råd osv. Och om jag har hunnit få ett jobb då - om jag får ledigt. Men Hollywood Undead i London är ju nästan to good to missa. Så jag hoppas verkligen att jag kan fara och se!

Deuce (Tha producer som han kallade sig förut) ♥


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0