Beroende

Har precis tittat på det senaste avsnittet av Greek! Varenda gång jag tittar på det sitter jag alltid och fnissar för mig själv. Det är allt i hela programmet. Hur korkad Beaver är ibland, hur Cappie bara är som han är, hur Casey blir ägd när hon blir påmind om sina gamla misstag eller hur Rusty och Calvin har problem med sina relationer. Och man får ju inte heller glömma Dale, Ashleigh, Rebecca och Evan med alla deras problem. Jag älskar verkligen Greek kort sagt! Lättittat och underhållande, kan det bli bättre?

Annars sitter jag just nu och tittar på nya avsnittet av One Tree Hill (känns som att jag har tjatat om det här hur länge som helst). Så jag sitter och tårar nalta nu samtidigt som jag inte kan låta bli att skratta. Åh vad jag har längtat efter att få se nya avsnitt ♥ Jag älskar alla gamla avsnitt också, men efter man har sett de allihop 3 gånger så är det verkligen skönt att få lite nytt. Fast jag har tagit en paus nu, jag vill inte behöva vänta en vecka för att nästa avsnitts 42 minuter fortsättning. Men en vecka är i och för sig lite jämfört med tre månader. Hur som helst är nog tisdagar mina nya favoritdagar!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0