14 september

I lördags var jag på bio och såg Inglorious Basterds (tror den stavas så?) med Karro och hennes brorsa. Filmen var asnice, älskade slutet! Annars har jag väl inte hunnit göra så mycket de här dagarna. Jag såg precis klart säsongsavslutningen av True Blood och vem längtar inte till tredje säsongen börjar sändas efter det slutet?

Förresten så är det 14 september idag! Så ikväll börjar One Tree Hill om i USA, så imorgon har jag både ett avsnitt av det att se men dessutom ett nytt avsnitt av Greek ♥ Jag älskar verkligen att seriestarterna har börjat komma igång igen, man har någonting att se fram emot varje dag nästan, hihi!

Kommentarer
Postat av: Anonym

erika,. vad är grejen med sär skrivningar?!

gör om, gör rätt

2009-09-14 @ 21:04:04

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0