Snooze i någon timme

Igår tittade jag och Angelica på kissebebisar hos Jackie, jag dog typ! Ville bara kidnappa hem allihop.. Och det skulle ha varit en passande tidpunkt eftersom att mamma idag kommer för att låna hem Lulle några dagar. Så nu kommer det att vara så tomt och kännas så ovant här hemma, usch.

Efter vi hade varit hos Jackie styrde vi våra kosor till mig. Tittade på film och chillade i allmänhet. Tiden bara flög iväg och när jag kollade på klockan halv två insåg jag att jag inte skulle hinna titta på något mer Alias-avsnitt den dagen. Så jag gick och la mig, ställde klockan på sex (man har alltid massa tid på morgonen, tänkte jag) och somnade. Sen när väl klockan ringde så steg jag verkligen inte upp.. Ställde om klockan en gång i halvtimmen till tjugo över åtta, då jag äntligen pallrade mig upp. Så nu har jag varit stressad istället för att kunna njuta av morgonen.
Ibland är jag allt för bra.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0