Nörd

I alla fall..
I fredags var det klassfest här hemma hos mig som jag redan har skrivit en gång. Det ägde även om vi inte gjorde något speciellt. Jag och Karro hann till och med nörda lite Deadrising.

De resterande två dagarna av helgen gjorde jag ingenting. Eller, jag gjorde någonting, men enligt mig kan inte det räknas. För jag såg nämligen baraAlias. Såg minst trettiofem avsnitt på två dagar. Och igår samt idag har jag sett elva fler avsnitt. Så nu har jag sett halva säsong fyra. Har bara tjugoåtta avsnitt kvar nu, attanz. Kommer dock inte hinna så se mycket mer idag då jag ska äta middag hemma hos mamma i eftermiddag. Ska bli trevligt att fara dit och se hur de har fått till det! Har bara varit i nya lägenheten två gånger, en samma dag som de fick nykeln och den andra när de just hade petat in alla möbler. Så nu borde de ha hunnit fixa till lite mer tycker jag. Spännande!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0