Nackdelen

(Måste bara klaga av mig lite)

Varför ska det vara fem månader kvar till mars? Jag vill ju se fortsättningen av Chuck nu. Nu måste jag ju bara börja se mer och mer serier i väntan på de gamla. Okej, jag ska väl inte klaga allt för mycket eftersom att jag älskar serier. Men det blir allt jobbigare att hålla koll på allt, till sist så kommer det väl bli så att jag glömmer bort serie efter serie (det har jag redan märkt att jag har börjat göra) innan de ens har hunnit sluta för säsongerna.
Och jag läste nyss att True Blood först börjar i juni. Juni! Det är ju åtta månader kvar. Snacka om att man kommer att ha glömt bort allting då. Man kommer inte ens komma ihåg att det börjar i juni för man kommer inte att bry sig längre.

Kommentarer
Postat av: iAMSAMmet

Klart man inte kommer att bry sig i Juni om True Blood eftersom det suger. T_T

2009-10-06 @ 12:10:52
URL: http://sammet.livejournal.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0