Markoolio

Vi drar till fjällen, fest hela kvällen! (8)

I helgen har jag umgåtts med Emelie och Jenny. Vi har dragit en typisk helg för att vara oss. Jävligt mycket interna saker, så som kiss och bajs! Vi har sett skräckisar och en komedi också. Ätit på Max har vi också hunnit med (mums).



Markoolio är vad som har gällt i helgen i övrigt. Den galna finnen i mitt hjärta ♥

OCH VET NI! Imorgon är det äntligen dagen då det smäller. Då slipper jag vänta längre. Då kan jag äntligen flytta in på riktigt. För imorgon kommer de äntligen och tapetserar på riktigt.
Så just nu ser det ganska förjävligt ut här hemma. Allt är ihop packat i mitten och det är helt tomt i övrigt (förutom datorbordet då, men det ska jag flytta när jag ska sova). Det ekar till och med i lägenheten!

Ett litet smakprov på hur det ser ut här inne just nu. Roligt va?


Kommentarer
Postat av: jackie

aaa det ser ju tomt ut, hur blev det eller dom kanske inte har gjort klart:)

2009-10-27 @ 07:38:19
URL: http://jacquelinepihl.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0