Less

Från 39,5 till 36,4 på ett dygn ungefär. Hoppas bara det inte är falskt alarm!

Annars blir det Halloweenfirande idag. Vi har köpt förköp till Statt, men innan det blir det grillning hos Angelica. Så man får ju se hur jag klarar av det. Känner mig redan lite väl trött vilket egentligen inte är speciellt konstigt. Jag har bara kunnat sova två timmar för att sedan vakna och vara pigg i några timmar till jag till sist har kunnat somna om de senaste två nätterna, så det har inte blivit så mycket sömn. Omkring 4-5 timmar/natten. Äh, jag får i alla fall se hur länge jag håller ut ikväll (det finns ju alltid alvedon), annars är det ju bara att fara hem och sova. För i natt har då tänkt sova hemma i min egen lägenhet, för nu jävlar måste de ju faktiskt vara klara!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0