Flashforward ☻♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥☻

Igår började ju Flashforward på 4:an (lite dålig dag - en fredag) som jag har tänkt följa. Och eftersom att vi i Sverige fick möjligheten att kunna se serien på tv så snabbt efter de i USA så har jag tänkt följa den på tv. Dock var jag ju ut igår, så då tänkte jag att jag skulle se första avsnittet idag istället. Vilket jag gjorde nyss.

JAG DÖR!

Bästa serien på länge? I alla fall bästa pilot-avsnittet på länge. Åh, det kommer att vara så svårt att hålla sig till på fredag för att se nästa avsnitt. Okej, jag vet redan nu att jag inte kommer att klara det.
Alltså jag är helt seriös. Precis en sådan serie som man brukar skriva dess namn och ett hjärta på skrivhäftena på skolan när man var typ 12. Eller, en sådan serie var kanske fel sak att säga. Men jag har precis samma känslor och samma fjärilar i magen som jag hade då. Om jag hade haft en penna i hand just nu skulle det inte vara ett vitt papper som låg framför mig nu utan ett där det stod "FLASHFORWARD ♥♥♥♥♥♥".

Ett annat ord för denna känsla är väl kär.

Som alla brukar bli i kändisar lite då och då. Och visst, nog har jag haft små "förälskelseer" (haha) på olika celebrities, men det är långt ifrån förälskelseerna jag har haft på olika serien genom årens lopp. Några av de största har ju varit Lost, Prisonbreak och Veronica Mars. Jag kan nog också räkna dit One Tree Hill, The District, Alias, Providence och en av de nyaste; The Vampire Diaries. Eller förresten, jag vet nog kanske inte om jag kan kalla alla dessa förälskelseer, men jag gör det ändå. Sen har man ju alla andra serier, som man också är helt tokig i. Men inte på samma sätt! ☻

Kommentarer
Postat av: jackie

haha har du börjat se en till serie?

tycker masken var skitfin och min urusla mobilkamera fick ändå med glittrandet i masken:P

2009-11-01 @ 11:58:33
URL: http://jacquelinepihl.blogg.se/
Postat av: jackie

HAHA du skojar hela jag vart glittrig och min jacka har massa med glitter i fickan så när man stoppar ner handen blir man täckt med glitter;P

haha men det var roligt, vi måste göra om det någon gång igen:P

2009-11-01 @ 13:40:23
URL: http://jacquelinepihl.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0