Feber på sant

Min lägenhet är fortfarande inte klar. Var dock förbi där en sväng i kväll och då hade de bara lite små saker kvar att fixa!
Äntligen!

Annars har jag feber. Och med feber menar jag inte 37.6 (som jag brukar ha när jag har "mycket" feber enligt mig själv, har nästan aldrig haft över 38 på riktigt) utan 38.6! Så jag knarkar alvedon och är lite överdrivet kröjmig av mig. Men jag orkar verkligen inte vara sjuk, hur tråkigt är inte det på en skala? Plus att det är den bästa tajmingen, alltså jag menar.. Ingen lägenhet som man kan kurera i för att tillfriskna låter väl bra?

Har dock umgåtts med Lina igår och idag. Vi har våra perioder då vi inte umgås så mycket och en sådan period har det varit på senaste tiden. Ingen av oss vet egentligen varför det blir så, men ändå har det blivit så alla år som vi har känt varandra! Minst sagt, konstigt.

Aja, orkar egentligen inte sitta vid datorn. Har velat lägga mig ändå sedan jag steg in genom dörren hemma hos mamma (där jag agerar kattvakt, åt min egna katt som mamma är kattvakt åt medan min lägenhet uppgraderas). Skulle bara starta datorn för att få bort att betala räkningarna, så att de i alla fall skulle bli betalda i tid trots allt strul de senaste dagarna. Nu säger dock jag samt min feber god natt, dröm sött - vakna torrt och håll tummarna på att min feber har minskat när jag vaknar imorgon!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0