Ett SMS som inte kom fram

GRYMT IRRITERANDE.

När jag ganska nyligt hade stigit upp (där kring elva tiden) ringde min bror till mig och sa att han samt min mamma skulle komma förbi då. 'Jaha' tänkte jag och sket i att gå och duscha då. Tiden gick och de kom fortfarande inte. Så nu ringde jag till mamma och frågade var fan de höll hus. Så säger de att de inte ska komma förbi, att de har skickat ett SMS för över en timme sen och sagt att de for till Stig istället. Men inte fan har jag fått ett SMS inte. Så jag har alltså suttit och väntat helt i onödan.

Att det ska vara så jävla svårt att ta upp en telefon och ringa och säga att man inte kommer förbi? Plus att jag skickade ett SMS för en halvtimme sen och frågade när fan de tänkte komma egentligen. Kunde de bara inte ha svarat på det? Det skulle ju inte ha varit ansträngande för dem. Åh, jag känner att jag kommer fortsätta vara irriterad ett ganska bra tag till..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0