Döda mig långsamt

Sitter och grinar.
Seriöst.
Varför ska jag bli så påverkad utav en tv-serie? Det är inte ens på riktigt och ändå blir det så här varje gång. Orkar inte ens tänka på vad som kommer att hända när jag har sett resterande sexton avsnitt. Jag har redan ångest över att det är så lite avsnitt kvar och det blir inte bättre när jag fortsätter se. Hatar att man lägger ner serier.

(Måste klaga lite grand över allt nu, eftersom att det avsnittet jag såg nyss verkligen inte gillade mig och jag gillade absolut inte det.)

Michael Vartan (Michael Vaughn i Alias).


Kommentarer
Postat av: jackie

aaa vad bra, två kvar:P

hehe mn nu har annie dom små skurkarna, hon tar bättre hand om dom:)

2009-10-25 @ 16:17:24
URL: http://jacquelinepihl.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0