Bättre uppdateringar kanske på väg

Previously in "what you need to know":

Agnes är på besök i Piteå i veckan.
Mamma och André har fått nycklarna till lägenheten så idag blir jag äntligen "tjejen som har flyttat hemifrån" igen.
Ikväll är det tjejkväll i Piteå centrum, så jag står i butiken mellan tre och tio.
Imorgon är sista dagen på min praktik.
Imorgon är det personalfest för de anställda på Gallerian.
På lördag är det födelsedagsmiddag för Karolina som fyllde 19 år i fredags (GRATTIS IGEN).

Sen vet jag inte om det finns något mer vettigt att säga. Glad är jag i alla fall!

Kommentarer
Postat av: iAMSAMmet

Taaack söt och presenten var så made of win <3

2009-10-04 @ 03:40:32
URL: http://sammet.livejournal.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0