Bajs

Vissa dagar är helt enkelt sämre än andra.
Och med detta menar jag inte att det har varit en dålig dag. Den kanske inte bara har varit lika bra som den hade kunnat vara.
För det första började dagen med spöregn och kyla. Dock hade jag sovmorgon så när jag väl var tvungen att bege mig ut så hade det i alla fall klarnat. Tiden gick snabbt och halv fem mötte Emelie upp mig på Silverbox. Vi skulle hem till mig och vi kände vad jobbigt det skulle bli att gå (speciellt i klackar) de 2-3 kilometrarna som det faktiskt är hit. Så jag blev glad när jag kom på att jag hade min cykel. Men glädjen höll inte i sig länge. Jag har nämligen åkt på en punktering.

Nu måste jag alltså välja mellan att gå eller åka buss (kostar tio kronor) varje dag framöver. Kommer att kännas otroligt drygt. Kommer att sakna de underbara cykeldagarna. Det är ju så skönt att bara ta cykeln när man ska någonstans. Åh, måste så försöka fixa punkteringen. Synd bara att man inte är en händig man.

Kommentarer
Postat av: iAMSAMmet

:C Jag vet inte hur man gör annars hade jag varit moraliskt stöd.

2009-10-08 @ 13:05:01
URL: http://sammet.livejournal.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0