Alias

Igår hade jag planerat en riktigt sovmorgon för mig själv. Jag hade inga tider att passa eller någonting att göra. Men tror ni ändå inte att jag vaknar redan tjugo i tio?
Så jag lämnade i alla fall lägenheten innan klockan tolv och gick iväg mot staden. Väl framme fick jag min cykel lagad (YES: jag kan leva igen!) och åt pepparkakor med mjölk.

Sedan dess har jag suttit bänkad framför datorn. Eller nästan i alla fall. Fick besök av Emelie och Jenny igår ett tag, så det var pausen för kvällen! Idag har jag fått besök av mormor och morfar.. Jag lärde dem hur man använder en cam, underhållande minst sagt! Men i alla fall, framför datorn har jag suttit för att jag länge har tänkt börja se Alias igen. Jag såg nämligen cirka halva första säsongen första gången den gick på TV och det var ju verkligen inte igår. Så därför har jag tänkt se mig igenom säsongerna så att jag äntligen får veta hur det går för Sydney Bristow i störtandet av SD-6.

Detta har alltså nu blivit mitt nya projekt.

Sedan igår eftermiddag har jag hunnit se nitton avsnitt. Snart klar med första säsongen alltså.. Och egentligen vill jag inte sluta här, men jag känner på mig att om inte jag börjar ta mig till sängen nu kommer jag inte att orka stiga upp i tid imorgon. Samt att det nog antagligen kommer att bli för spännande för att kunna slita sig (som det i 95% av fallen blir när serier närmar sig de sista 3-4 avsnitten för säsongen).

Så därför ska jag nu stänga av datorn för att sedan somna fridfullt i min säng.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0