100 hundar

Jag blev på grymt dåligt humör igen när jag skulle gå hem från staden.
Passade på att ta med mig cykeln hem, men det var väl inte det smartaste jag hade gjort. Eftersom att den har punka är den nämligen väldigt svår att dra med sig då den går så trögt. Plus att det var kallt ute och jag var jävligt kissnödig. Dock försvann ilskan efter att jag hade varit hemma ett tag och jag började känna att jag var sugen på att göra något.

Jag kände mig extra sugen på att bara åka bil, njuta av livet, lyssna på musik och bara umgås. Så jag frågade Lina om hon var på och frågade sedan Rasmus om han hade lust att köra. Och det hade dem! Så de kom och hämtade upp mig, sen var vi ut och åkte ett tag. Kändes lite konstigt att åka med Rasmus.. Har som alltid fasat lite inför den dagen han skulle skaffa körkort före mig (varför vet jag inte, det är bara så). Men jag kom hem levande trots allt, fastän jag hade mina tvivel innan.. Ne, skämt å sido.

Kommentarer
Postat av: iAMSAMmet

Inte vara på dåligt humööör :C

2009-10-09 @ 00:02:10
URL: http://sammet.livejournal.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0