Stefan ♥

New Moon tyckte jag på något sätt var bättre än första, men samtidigt sämre. Dock så tycker ju jag att Twilight gick att se och man tyckte rentav att den var bra första gången man såg den. Andra gången så tänkte man bara på att ingenting vettigt händer egentligen. Man sitter bara och tittar på en lång.. Ja, vad egentligen?

Men någonting som aldrig slutat att briljera är The Vampire Diaries. Absolut min största seriecrush just nu (har många, men blir alltid helt knäpp efter jag har sett ett avsnitt). Såg nyss nya avsnittet och om det var sista inför jul vill jag dö. Eller nästan i alla fall, kommer i alla fall inte att kunna stå ut i all väntan.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0