Sömntuta

Igår skulle jag egentligen vara ambitiös och duktig när jag kom hem, jag skulle alltså äntligen ta itu med lägenheten. Dock ringde mamma och gav återbud, så då fick jag en anledning att chilla istället. Men eftersom att jag hade intalat mig själv att jag inte skulle ha någon tid över igår kväll hade jag ju vaknat onödigt tidigt och sett de serier som jag skulle se igår. Så istället satt jag i val och kval över vilken ny serie jag tänkte börja se. Jag ville inte börja se någon som det hade kommit ut allt för många avsnitt utav, utan hellre någon som hade börjat sändas nu i höst.

Till slut bestämde jag mig för Warehouse 13, som är en serie som tydligen ska vara mystisk. "Nice" tänkte jag och la mig till rätta för att börja se. Hann se inte ens 10 minuter innan jag sov som en stock. Och då var klockan halv åtta på kvällen.

Vaknade klockan fyra, låg avigt längst ner på sängen, med en sladd virrad runt kroppen och fortfarande med kläder på. Så gick och böt om, fixade till i sängen och somnade om. Sedan sov jag till halv tio. Skönt.

Kommentarer
Postat av: jackie

Haha jag skulle verkligen behöva städa, men jag har chillardag mest hela tiden;P

oo har glömt bort alla mina serier i veckan, åho jippi blir att se dom nu:D

2009-11-05 @ 16:02:23
URL: http://jacquelinepihl.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0