Ovärt

Hej bloggen! Ursäkta att jag har varit lite dålig på att uppdatera mig de senaste dagarna, men jag har ju faktiskt varit upptagen!! ;) Det är ju inte lätt att vara bloggerska alltid...

Haha, skämt å sido. Jag har varit i Lakafors i helgen, så jag har egentligen inget vettigt att skriva. Har varit ut på en skogspromenad, följt på Sofies ridlektion, sett Norrfjärden förlora mot Sundsvall samt sålt fika i halvlek - Min helg i sammanfattad version.

Annars bakade jag typ världens godaste kladdkaka igår ♥. Om jag hade haft vaniljglass hemma skulle allting ha tagit slut på ett smack! Nu tar den slut just nu istället. Men den kommer då definitivt göras om! (Agnes, det var typ en Camilla-kladdkaka!)
Och vet ni vad? Min katt är äntligen hemma igen! Det känns underbart, jag har saknat den tjockisen ett tag nu. Så nu har han sprungit omkring och busat hela morgonen. Han kände igen sig på en gång, så det var absolut inga problem. Det enda som jag inte har saknat är väl kattsandlådan.. Men tur som var är han ju utekatt så!

Som ni ser - ovärt inlägg gånger tusen. Men jag varnade er, nästan i alla fall.

Kommentarer
Postat av: Anonym

OOOMMGMGGG :((( du skulle skickat med posten säger jag

2009-11-16 @ 18:50:02

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0