Juluppehållen börjar komma igång lite smått

Kom just på att det snart är dags för juluppehållen när det gäller serier. Eller snart och snart, Greek har redan påbörjat sitt lov fram till 25 januari. Och jag som trodde att det skulle gå minst två avsnitt till seriens uppehåll skulle komma. Greek är nämligen indelat i "kapitel", nästan som istället för säsonger. I alla fall brukar det gå ett kapitel (ungefär tio avsnitt) för att sedan bli uppehåll i nästan ett halvår innan nästa kapitel börjar visas. Det jag har sett nu har varit kapitel 5. Men jag antar att jag egentligen borde vara glad att uppehållet var så "kort" den här gången. Två och en halv månad är ju ingenting.. Host.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0