Helgen kortfattat

Jag är trött idag och orkar därför inte göra någonting. Har suttit och tittat på massa intervjuér med Paul Wesley (han som spelar Stefan i TVD) och Nina Dobrev (hon som spelar Elena). Pallar inte att juluppehållet redan är igång. Det återkommer först i januari, alltså om två månader. Likadant är det för massa andra serier, så nu kommer jag säkert börja titta på några serier till(?).. Det brukar bli så när det är sådana här uppehåll. Funderar dock på att se de tio avsnitten av The Vampire Diaries en gång till. Bara för att det är så hjärta.

Okej. Annars då?
I fredags drog jag till Lakafors när jag slutade. Hade ett möte där som gick bra! Sedan blev det så att jag stannade kvar där över natten. Igår for vi till Strömbacka på morgonen. Det var öppet hus där, så jag passade på att visa Sofie (som förövrigt är brunett nu!) runt lite grand i skolan (hon går 7:an). Vi fikade i herrgårn och sen drog vi vidare till Louise. Efter ett litet tag tog vi bilen ut till Norra Pitholm för att gå en promenad med hundarna. Vi gick väl en timme eller något sådant och sen drog jag hem.

Hann nätt och jämnt kolla datorn snabbt samt göra mig klar innan Emma kom och hämtade upp mig innan vi skulle till Lisa. Vi åkte till Lisa, mös och lagade mat. När Karolina hade anslutit sig började vi dra oss mot bion. Vi såg 2012, vilket jag tyckte var "bra". Jag hade inte förväntat mig särskilt mycket av själva storyn, men specialeffekterna var jävligt snygga! Den var i alla fall sevärd. Efter bion åkte vi hem till mig och såg The Spirit, hade inte haft tillfälle att se den än - fastän jag har velat se den sedan den gick på bio. Men jag tyckte den var bra, synd bara att jag var så trött så att det var svårt att fokusera på den ibland.
Det var en trevlig kväll med brudarna! ♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0