Gott och blandat

Att folk aldrig ger sig är ju helt otroligt.

Idag har jag fått veta att man tydligen bara ska gå på Lernia i sex veckor. Jag går på Lernia i sex månader. Special case group-unit eller vad är det frågan om? Jag tror fortfarande att det är de andra som har fått det på bakfoten. It makes no sense.

Jag har också varit sugen på max (har inte ätit där på över en månad), men eftersom att Rasmus segade sönder fick det bli en sallad för min del idag. Nog för att det var jäkligt gott det med. Men det var ju inte riktigt samma sak som max. (Längtar till Agnes kommer hem så att man kan dra the mozza på max varje vecka!)

Gjorde en upptäkt gjorde jag också. Ingen viktig sådan dock. Men det fick mig att skratta för någonting som jag sa när jag var 12-13 år och trodde att jag visste allting om allt här i världen. Och nu visar det sig tydligen att jag i alla fall hade rätt i ett av påståenderna jag använde mig av? Jag måste vara synsk. Eller något.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0