Glee

Igår hann jag inte riktigt med allt som jag hade planerat in att göra. Egentligen var det bara att fixa till lite grand här hemma så att det inte ser ut som ett bombnedslag när jag kommer hem på söndag. Dock har jag ju lite tid över nu och innan jag åker senare i eftermiddag.

Så igår slutade jag klockan sju, kom hem och började kolla datorn då Agnes ringde. Pratade med henne i drygt en timme (om allt mellan himmel och jord, jag saknar den fisen). När vi la på kom jag ju på att klockan var nio och att Glee skulle börja på tv4. Eftersom att jag inte riktigt har haft tid att se den serien ännu så tänkte jag att det kunde vara en bra idé och kanske följa den på TV (för omväxlingens skull). Och jag älskade det! Ville se nästa avsnitt på en gång, så vet inte om jag kommer kunna hålla den där "följa på TV"-grejen.



Sen dök Emelie och Jenny upp, så det blev en härlig kväll. Trots att vi somnade ganska tidigt, men så är det när man är kvällströtta! De steg i alla fall upp kring sex imorse och tog bussen hem. Tycker synd om dem då jag åtminstonde kunde sova till åtta.

Ovärt inlägg, men har ingen inspiration just nu.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0