Four Year Strong

Jag är så galet avundsjuk på Agnes just nu.

Hon är nämligen och ser Alexisonfire och det har jag vetat ett tag. Men eftersom att det inte har varit ett band som jag har lyssnat mycket på så har jag som mest glatts å hennes vägnar. Men idag när jag pratade med henne i telefon sa hon att det var fler band som skulle spela.. "Jaha" tänkte jag och frågade Vilka då?. Sen kommer vi bort från ämnet och hon skickar sedan ett sms med banden istället. Banden var Four Year Strong, Anti-Flag och Ghost of a Thousand.

När vi var i London maj 2008 var vi på inomhusfestivalen Give it a Name. Vi hade främst farit dit för att vi ville se You me at six, men det som var bäst med hela festivalen var Four Year Strong's uppträdande. Det var en av de roligaste sakerna jag har varit med om och efter det har det varit ett av mina favoritband. Så när Agnes sa till mig "Du borde komma till Stockholm den artonde november och kolla på Alexis med mig", borde hon egentligen sagt "Du borde komma till Stockholm den artonde november och kolla på Alexis med mig. FYS spelar också!" Och jag skulle ha farit på en gång!

Four Year Strong brukar kallas 'the beard gang' för att alla medlemmar har skägg. ♥


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0