Watercamp

Igår när vi var ute på vår lilla godistripp stötte vi på Rasmus and the gang (eller kanske inte riktigt, men Lillmicke och Patrik). När vi stod där och pratade kom nog Rasmus på den utmärkta idéen: watercamp! Vi ska helt enkelt skaffa oss en gummibåt var, göra en ring utav de och festa på vattnet! Sen ska vi antingen sova i båtarna eller på en ö som vi ska vara nära. HUR AWESOME LÅTER INTE DET? Jag längtar till den 13:e är allt jag har att säga (ja, vi blev tvungna att bestämma datum eftersom att alla är så jävla upptagna hela tiden)!


Annars kan jag bara säga att jag saknar min katt. Speciellt när man ser andra
katter hela tiden. Han är ju som söt ändå. ♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0