The Wombats - Let's Dance to Joy Division

Jag var nyss ute och gick. Jag brukar egentligen inte vara något större fan av att gå ut själv, men ikväll kändes det faktiskt skönt. Lyssnade på olyssnad musik på mp3n och gick på, för mig, okända vägar. Allting var mysigt fram till att jag började känna av bölderna av myggbett som jag har på benen/armarna. Alltså jag skojar inte, de är stenhårda och flera centimeter i decimeter (funderar starkt på ta till med hårdhandskarna - tandkräm härnäst)! Bara jag inte kommer att klia sönder dem blir jag nöjd.
Annars kan jag ju vända på saken och se myggbetten som ett minne av den första myggan som någonsin kom in i min lägenhet! Jag får fundera på det där, om jag inte kan hålla mig från kliandet ska jag fördömma det minnet..



Tänkte även peta in en låt vilket har blivit lite av en vana, men jag tycker att bilder är lite tråkiga i jämförelse med musik. Om jag lägger upp en bild till exempel så behöver det inte alls säga någonting om hur jag mår/är som person just den dagen. En låt däremot kan precis visa vilket humör man är på (i alla fall ser jag det så) och blir på det sättet mycket intressantare. Ta mig inte fel dock, jag älskar bilder också!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0