The Go Team - Huddle Formation

Jag har börjat om att läsa Harry Potter och Halvblodsprinsen, på tal om ingenting sådär. Tänkte att det var på tiden eftersom att jag bara har läst Dödsrelikerna en gång, men ville läsa sjätte boken först. Blev lite extra taggad efter jag hade sett HP-premiären här om veckan. 

Annars blir det PDOL ikväll så klart. Har en hel helg-biljett så det kommer nog bli att jag går varje dag. Så nu ska jag sätta igång att hitta mig några kläder jag vill ha och sedan bär det nog iväg till Lina för förfest!



Kommentarer
Postat av: jackie

jo det måste vi:)

Hoppas ni har det kul ikväll!!

2009-07-23 @ 19:53:58
URL: http://jacquelinepihl.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0