Son of Dork och Busted

Ligger egentligen i min säng och tittar på Prisonbreak tillsammans med Emelie (som sover), Jenny och Agnes. Kände dock att det var dags för en liten paus.
Imorgon blir det Lakafors för min del. Sist jag var där var under midsommar och jag känner att jag måste ju hinna fara dit någon mer gång innan Rasmus far tillbaka till Halmstad. Innan jag far imorgon blir det kycklingsallad i staden, sen ska jag skynda mig hem - packa och få hämtning. Hinner ju inte vara borta någon längre tid eftersom att jag jobbar på måndag, men till på söndag blir jag i alla fall borta. Så nu vet ni var ni finner mig i helgen (det känns som att jag alltid befinner mig i Lakafors under LK, skönt är det i alla fall)!



Idag när jag cyklade in till stan började en Falling for you med Busted! Så på en anings bättre humör blev jag och blev tvungen att slå på Ticket outta loserville med Son of Dork med.. Nu ska ni bara känna feelingen där kring den 16/12 i vintras och min 18-års dag!

Kommentarer
Postat av: linigirl

haha men luleå kalaset är ju såååååååå dåligt. Men skaburbian collective var värda däremot!

2009-07-31 @ 00:50:02
URL: http://linahjemdahl.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0