Snälla

Nu känner jag mig faktiskt piggare (det är väl övertröttheten som har tagit överhand). Agnes gick precis ut och gick, så jag tänkte att jag skulle passa på att ta det lugnt framför datorn med lite musik under tiden.

Var stark, våga! Jag tror på att du kan klara det så länge som du tror på dig själv. Jag vet att du kan klara det och det skulle betyda massor om du gjorde det. Du behöver inte känna dig svag när det finns så många som stöttar dig, om du vågar ta steget så ska du se att allt kommer att kännas så mycket bättre. Det skulle lösa så många problem, i alla fall för ett tag framöver. Jag älskar dig ♥ (Är egentligen riktat mot tre personer som verkligen betyder massor.)


En nästan två år gammal bild på mig, fan vad tiden går fort.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0