Pengabekymmer

Idag var jag förresten på stan. Jag har försökt intala mig själv att jag har shoppingförbud, men trots det gick det inte så bra. Jag kom nämligen hem med två nya linnen och två nya tröjor plus ett ljusfat som passar perfekt till mitt TV-bord .. Så det kanske inte är mitt fel i alla fall? Äh, om det går längre än så här lämnar jag snart ifrån mig kortet!

Idag upptäckte jag också att jag för första gången skulle vara tvungen att ta bort låtar från min mp3. Beslutångest som jag har så har detta uppdrag tagit mig nästan en timme och jag lär fortfarande ångra mig sen - min slutsats av detta är att jag borde ha önskat mig en mp3 med mer utrymme. 

Bjuder också på en bild från Champagnefrukosten som jag har snott från Lillfia.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0