Lyxkryssning?

Har ganska nyligt stigit upp.. Blev livrädd när jag hörde Agnes hosta eftersom att jag drömde om att jag skulle ha massa sovfrämmande, men samtidigt var vi på en lyxkryssning? Ganska konstig dröm, ja. Så när jag hörde hon hosta då, så trodde jag att det var massa folk i lägenheten! Jag hoppade till i sängen tror jag, haha.

Idag börjar jag klockan tre, men tänke börja bege mig härifrån kring två så att jag hinner på öppen mottagning. Eftersom att jag slutar två tvivlar jag på att jag kommer att hinna sitta något mer på datorn ikväll så då tänkte jag att jag skulle passa på nu. Vi vet ännu inte hur det blir med klassfesten, men jag hoppas då verkligen att den blir av! Fuck regnet om det nu skulle regna, vi dog ju inte igår right?


En bild från förra sommaren då jag och Lina kom på villovägar. Underbart!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0