Fredagkväll

Igår blev det så att jag och Agnes for på förfest i Pitholm. In på området kom vi i lagom tid till Dead By April, så vi såg några låtar (ANGELS OF CLARITYYYYYYY) innan vi gick vidare! Sen blev det väl lite karusellåkande, Hammerfall, LANGOS ÄGER TJALALALALA, Kittelfjäll och så vidare.
Kom hem där vid fyra och somnade jävlat bums! Det kändes inte lockande att stiga upp när klockan ringde halv nio, men upp steg jag. Det var ganska mycket att göra på affärn, men det kändes bra (så slapp jag sitta ner och bli tröttare). Nu är jag hemkommen igen och ska snart hoppa i duschen (är hungrig som ett as, GE MIG ADANAS?) .. Sen bär det av till den sista PDOL-kvällen för det här året, yay!

Kommentarer
Postat av: Angelica

Det tycker jag med=P Kul att jag hittade din blogg=D

2009-07-26 @ 16:47:15
URL: http://angiiie.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0