Tidproblem

Okej. Jag misslyckades.

Jag vaknade klockan tio! Så det blev ingen tvättning för mig denna förmiddag. Jag skyller på att jag inte kunde somna i natt; för vem vill sova bara tre timmar innan det är dags att stiga upp? Inte då jag i alla fall.
Aja, det får väl bli tvättning på torsdag istället. Idag ska jag då jävlar-i-min-låda dammsuga och plocka bort lite övrigt! (Känns bättre om jag skriver det här, känns som att jag får lite mer press på mig då.)

Annars saknar jag min ring och mitt armband som jag har glömt hos Lina för typ över en månad sen. Jag måste ha glömt det där i alla fall. Jag är så less mina övriga ringar nu, så nu började jag sakna den ringen en massa! I-landsproblem, oh ja.

Har lite ångest över tid också. Tiden räcker aldrig till numera! Och ändå gör man ju typ inget vettigt om dagarna. Men veckorna bara swischar förbi och man glömmer bort sådant som man ska göra. Måste göra en redogörelse till på torsdag vad jag har gjort den senaste veckan. Då måste jag ha hunnit kontakta ett företag också. Och jag vet fan inte när jag ska hinna det? Får väl skicka in massa intresseanmälningar istället och skriva att jag ska ringa på fredag. För som det ser ut nu har jag verkligen inte tid. Jag förstår inte hur de som jobbar åtta timmar om dagen har tid att leva ett liv? Hur hinner de städa och laga mat varje dag? Hur kan de fortfarande finna tid att umgås med vänner/familj? Snälla, kan någon förklara det för mig.

Som ett exempel är det bara femton dagar kvar nu. Femton dagar kvar till jag fyller år alltså. Det var ju förfan nyss det var en månad kvar. Men tydligen inte. Det har redan gått en halv månad sen dess. Makes no sense for me!

Okej. Det här kan jag inte påstå att det känns som nyss.
Kolla bara vad små vi var!


Kommentarer
Postat av: Anonym

bilden <34<3<3<3<3<3

2009-12-01 @ 19:41:24

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0