Tack

Sticker till Lakafors ikväll. Ser Idol-finalen där och kommer hem imorgon.

Jag och Lina planerar att ha en Mariokväll imorgon. Med Super Mario Bros. 3(!!), det kommer att bli så fett. Självklart måste jag ju inhandla gurka och morötter så att vi kan göra grönsaksstavar med dipp. Perfekta Mario-snacket!

Det känns bra att ha en planerad helg. Få tänka på lite annat och bara njuta av livet.

Och just ja! Tack alla som ställer upp ♥ Det är när något sådant här händer som man märker hur många vänner man har som egentligen bryr sig. Och med detta menar jag inte bara dem som jag kan vända mig till för att prata med, utan även de som finns där och gör tillvaron roligare. De som visar sina omtankar på de kanske inte uppenbaraste sätt. Men självklart de som alltid finns där när man behöver prata och de som man kan fara till för att bara glömma allt och få en paus i det som händer.

Alla betyder ni så enormt mycket och jag tvivlar ens på att ni själva förstår vilken lättnad det är för mig att ni bara är ni. ♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0