Stress

Jag är galet less på att känna mig stressad. För att ta ett exempel kan jag säga att från och med nu till imorgon kring 1-2 tiden på dagen ska jag ha hunnit med att:
Duscha
(Förhoppningsvis) Städa
Varit till banken
Hämta ut ett recept till mamma
Vara till vägledningscentrum
Räkna ut hur mycket pengar jag kommer att få (måste hitta en pappersbunt som ska ligga här någonstans)
Fara till Djupviken och hämta en boxer
Packa lite grand
Jobba
Hinna med bussen till Umeå

Visst känns det roligt att vara jag?
Roligast av allt är ju att jag inte har körkort. Så jag måste cykla till alla dessa ställen, alltså måste jag ta med det i beräkningarna också. Måste typ stiga upp sex om jag ska hinna..

Från en sak till en annan.
Igår firades jag hemma hos mig. Det gjordes tacos och det spelades Mario. Alla gick omkring och skrek fågel hela kvällen. Så allt var bra helt enkelt. (Det som inte är bra är hur mitt kök ser ut just nu däremot.) Fick några presenter också! Skumtomtar ♥
Ikväll har jag, Angelica samt Jacqueline varit och ätit på Golden Dragon. En liten personalmiddag som Silverbox bjöd på! Det var gott och i alla fall jag lämnade restaurangen proppmätt!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0