Premiär

Igår premiärkörde jag och Karro mitt Mariospel! För mig gick det jävligt bra. Första banan på andra världen och jag hade fått "continued" 20 gånger.. När vi slutade var jag uppe i 30 något tror jag. Skyller på att det var första gången och enligt Karro (som har sett/läst reviews) så ska det vara svårare med flit när man kör multiplayer! Eller så var jag bara jäkligt okoncentrerad och kollade på Karros gubbe istället för min.
Men roligt, det var det!

Ikväll blir det Mario igen. Men denna gång med Lisa och Emma också. De är inte riktigt lika förtjusta i TV-spel som jag och Karro är, så det kommer att bli intressant att se vad de tycker om Mario. För jag menar. Alla jävlar har någon gång tyckt om Mario! Det är verkligen någonting man inte kan ogilla. Så de måste ju bara älska spelet, tycker jag.

Vet inte riktigt vad jag ska göra nu. Börjar om en och en halv timme. Allt jag har ogjort är att fixa mig. Men det borde jag kanske kunna dra ut på så att jag inte blir så tidigt klar ändå. Men vi får se. Det brukar ta typ tjugo minuter.

Karro, examen i 2:an! Man kan se Emma där bak också. Sötisar ♥


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0