Nyskurat

Eh. Steg upp klockan tio och har städat sen dess! Eller nästan i alla fall. Så nu luktar det rent i lägenheten. Det enda som är kvar att göras är att bädda sängen med rena sängkläder.  Det blir dock ikväll (är det bara jag som inte kan bädda rent precis innan man ska gå och lägga sig? Det känns ju som att de ska hinna sluta vara rena annars?).

Idag när jag slutar ska jag och Karro på Adana! ♥ Så jävla underbart gott det kommer att vara (och om det inte är det så låtsas jag som ingenting). Sedan bär det av hem till mig för att äntligen spela Mario Bros. Har inte haft tid att testa det än, så det kommer nog att äga fett ikväll!

Nu ska jag dock klä mig. Inte så bra att springa omkring i en nattröja hela dagen!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0