God jul! ♥

Allting löste sig till slut i måndags. Jag kom mig i väg till Umeå fastän bussen blev försenad nalta. Har spenderat de senaste två dagarna med mamma och min söta lillebror ♥ Känns lite konstigt att jag inte ska fira jul med de imorgon och att jag åkte hem istället för att stanna där idag. Dock kunde jag inte lämna Lulle ensam över jul, plus att jag antagligen kommer att åka ner igen nästa vecka.

André är så duktig och har gjort flera framsteg bara under tiden jag har varit där. Han kan till och med sätta sig upp själv nu (att han blir lite yr är överkomligt)! Idag när jag var på stan med en syskonstödjare så hade han till och med varit ner i Centralhallen (den stora "entrén" i sjukhuset) för att titta på människor och äta en glass.. I rullstol så klart. Sedan när de hade kommit tillbaka till avdelningen hade han varit så duktig och gått några steg! Med en stödsak. Jag blev så stolt över honom när jag fick höra det och då gjorde det ingenting att han var trött på eftermiddagen innan jag åkte hem. Jag saknar han redan dock. Känns ganska jobbigt att lämna honom där, speciellt när han är så pass sjuk som han är. Men han är så stark, duktig och tar allt så bra. Och vetskapen om det gör att jag kan känna mig lugnare.

Nej, nu ska jag sluta babbla om André.. Det är ju trots allt en glädjens högtid, julen! Imorgon kommer morfar och hämtar mig klockan elva. Sen blir det så att jag är hos dem, med kusinerna, fram till efter fem någon gång. Då åker jag vidare till Lakafors där kvällen och natten ska tillbringas. Ska fråga morfar om vi kan svänga förbi mig först så att jag får ge Lulle något att äta eller så. Känner mig så elak mot honom hela tiden. Min lilla kissemiss! Haha.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0