Underbara sommardagar

Det blev faktiskt så att jag fyndade på loppisen! Hittade mig två ljusstakar (nästan precis sådana som jag har varit ute efter till mitt köksbord) för 40 kronor. Alltså tjänade jag typ 120 kronor. Det är en bra deal tycker jag! Efter loppisen skyndade jag och Agnes iväg till stan för att köpa ett halsband åt Lullen. Vi hamnade på Coop och köpte honom även kattgodis. Så när vi kom hem bestämde vi oss för att testa he på honom halsbandet och så skulle vi också se vad han tyckte om godisarna. Han verkade då nöjd eftersom att han direkt sen la sig och glassade!
Jag och Agnes tog på oss de tjockaste och varmaste kläderna (i princip) som jag hade hemma och så började vi gå mot badstället. Vi tänkte nämligen bada och för att bada var vi ju tvungna att vara varma! Vi hamnade till sist på en mysig liten strand längs Kärleksstigen, jag badade och Agge nästan. Sen satt jag och njöt av sommarvärmen på en sten medan Agnes var borta och letade efter bär. Nu är vi ganska nyhemkomna och jag ska ta tag i mitt liv och diska. Sen ska jag äta, tror det får bli en Billys. För vem orkar laga mat i den här värmen?


Jag '06

Agnes '06

Förövrigt så börjar nedräkningen på riktigt idag.
10 dagar kvar till Agnes lämnar Piteå!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0